یو پی اس برای سیستم‌ های مخابراتی|یو پی اس سیستم های مخابراتی

یو پی اس سیستم های مخابراتی

یو پی اس برای سیستم‌ های مخابراتی

یو پی اس برای سیستم‌های مخابراتی اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد. به همین دلیل لازم است که تمامی مراکز مخابراتی در تمام شهرها به این دستگاه پیشرفته مجهز شوند.

سازمان مخابرات یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سازمان‌های کشور است که در تمام شهرهای ایران به مردم خدمات‌رسانی ارائه می‌کند. دکل‌ها و تجهیزات الکتریکی که به‌وسیله آنها خدمات‌رسانی انجام می‌شود؛ باید همواره به انرژی برق متصل باشند. هرگونه قطعی برق یا ایجاد نوسان، ممکن است به این دستگاه‌ها آسیب وارد کند و مشکلات بزرگی را برای مردم به وجود بیاورد.

یو پی اس یکی از بهترین تکنولوژی‌های حال حاضر است که می‌تواند این مشکل را حل کرده و به طور مداوم به دکل‌ها و سیستم‌های مخابراتی برق‌رسانی کند. این دستگاه به کمک باتری‌های قوی خود، انرژی برق را ذخیره می‌کند و در هنگام قطعی برق، آن را به سیستم‌های مخابراتی می‌رساند. اما سؤال اینجاست که چه مدل یو پی اس برای این نوع از تجهیزات مناسب‌تر است؟

بیشتربخوانید: خرید استابلایزر در مشهد با بهترین قیمت

در این مقاله قصد داریم یو پی اس برای سیستم‌های مخابراتی را مورد بررسی قرار دهیم و در نهایت بهترین  مدل یو پی اس برای این دسته از تجهیزات را معرفی کنیم.

منظور از سیستم‌های مخابراتی چیست؟

سیستم‌های مخابراتی از آن دسته سیستم‌های بسیار مهم و ضروری به شمار می‌روند که تأثیر آنها بر زندگی تمام افراد جامعه انکارناپذیر است. درصورتی‌که هرکدام از اجزای این سیستم با مشکل مواجه شود؛ قطعاً مشکلات بزرگی را به وجود خواهد آورد. شاید از خودتان سؤال کنید که منظور از سیستم‌های مخابراتی چیست؟

سیستم مخابراتی به مجموعه‌ای از دستگاه‌ها و انتقال‌دهنده‌های الکترونیکی گفته می‌شود که از آنها در کنار هم به‌منظور ارسال اطلاعات استفاده می‌شود. درواقع می‌توان گفت که سیستم مخابراتی از سه بخش اصلی به نام‌های فرستنده، کانال مخابراتی و گیرنده تشکیل شده است.

بیشتربخوانید: بهترین باتری یو پی اس در اصفهان 

یو پی اس سیستم مخابراتی

کاربرد یو پی اس سیستم‌های مخابراتی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که افراد قبل از خرید دستگاه یو پی اس برای سیستم مخابراتی باید به آن توجه کنند؛ کاربردهای این دستگاه برای دستگاه‌ها و تجهیزات مخابراتی است.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین موردی که باعث شده دستگاه یو پی اس برای دستگاه‌ها و تجهیزات مخابراتی مورداستفاده قرار گیرد؛ قابلیت برق‌رسانی به این دستگاه‌ها در زمان قطعی برق است. دستگاه ups از اجرای مختلفی تشکیل شده که مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن، باتری دستگاه است. این باتری زمانی که برق شهری وصل است؛ انرژی موردنیاز وسایل و تجهیزات مخابراتی را در خود ذخیره کرده و در مواقع ضروری به آنها می‌رساند.

بیشتربخوانید: کدام یو پی اس برای بانک ها مناسب است؟

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه یو پی اس، محافظت از دستگاه‌ها و تجهیزات مخابراتی در برابر نوسانات برق و اختلالات شبکه است. معمولاً دستگاه‌های و تجهیزات سیستم مخابراتی، در برابر نوسانات برق با مشکل مواجه شده و بعد از مدتی خراب می‌شوند. اما دستگاه یو پی اس به دلیل ساختار پیشرفته‌ای که دارد؛ به‌خوبی این نوسانات را کنترل کرده و مانع از آسیب‌دیدن دستگاه‌ها می‌شود.

یو پی اس مناسب سیستم‌های مخابراتی

همان‌طور که می‌دانید؛ دستگاه یو پی اس انواع مختلفی دارد. تنوع بالای این تکنولوژی باعث شده که خریداران در هنگام خرید با این سؤال مواجه شوند که یو پی اس مناسب سیستم‌های مخابراتی کدام است؟

یکی از مواردی بسیار مهمی که در سیستم مخابراتی از یو پی اس استفاده می‌کنند؛ دکل‌های مخابراتی است. ازآنجایی‌که این دکل‌ها در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی استفاده می‌شود؛ پس یو پی اس مناسب برای آن، باید بک‌آپ بالا و ضریب اطمینان بالایی ارائه دهد. به همین دلیل یو پی اس آنلاین سری G11 و KR11 با باتری‌های آمپر بالا، بهترین و مناسب‌ترین گزینه به‌حساب می‌آیند.

بیشتربخوانید: کدام یو پی اس برای خودپردازهای مناسب است؟

همچنین لازم است بدانید که یو پی اس مناسب برای سایت‌های مخابراتی و تجهیزات دیگر این سیستم که در داخل شهر هستند؛ باید آنلاین باشد؛ اما ازآنجایی‌که معمولاً بیشتر این سایت‌های مخابراتی دارای سیستم پشتیبان هستند؛ نیازی نیست که UPS بک‌آپ بالایی ارائه بدهد. برای این دسته از تجهیزات هم باید از یو پی اس آنلاین سری G11 و KR11 استفاده شود. البته میزان قدرت باتری و بک‌آپ آن بر اساس نیاز مشتری تعیین می‌شود.

کجا یو پی اس بخریم؟

تعداد بالای شرکت‌هایی که در زمینه فروش یو پی اس کار می‌کنند؛ باعث شده که محل خرید دستگاه به یک دغدغه برای خریداران تبدیل شود. این دسته از افراد برای خریدی مطمئن، باید حتماً به شرکت‌های معتبر و باسابقه مراجعه کنند.

شرکت آلفا یو پی اس یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌هایی است که در زمینه فروش یو پی اس فعالیت می‌کند. این شرکت با ارائه مشاوره‌های تخصصی به مشتریان خود؛ آنها را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل یو پی اس، بر اساس نوع وسایل برقی راهنمایی می‌کند. پس اگر می‌خواهید یو پی اس باکیفیتی را خریداری کنید و در این زمینه راهنمایی کاملی بگیرید؛ به سایت آلفا یو پی اس  (ALPHAUPS.COM) مراجعه کنید.

سخن نهایی

سیستم‌های مخابراتی از آن دسته مواردی هستند که باید همواره به انرژی برق وصل باشند. اهمیت و ضرورت آنها باعث شده که حتماً به یک پشتیبان مناسب مانند دستگاه یو پی‌ اس مجهز شوند. در این مطلب به طور کامل شما را با اهمیت  و کاربرد یو پی اس برای تجهیزات سیستم مخابراتی آشنا کرده و بهترین مدل یو پی اس را برای آنها معرفی کردیم.

 

باسط رستمی
ارسال دیدگاه