یو پی اس برای بانک‌ ها و مؤسسات مالی| 5 کاربرد ups برای بانک ها

کجا یو پی اس بانک خریداری کنیم؟

یو پی اس برای بانک‌ ها و مؤسسات

استفاده از یو پی اس برای بانک‌ ها مزیت‌های بسیار بزرگی به همراه دارد به همین دلیل مدیران بانک‌ ها و مؤسسات معمولاً برای تأمین برق اضطراری در بانک ها، از این دستگاه پیشرفته استفاده می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید؛ یو پی اس‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. هرکدام از این یو پی اس‌ها به دلیل اینکه خصوصیات و ویژگی‌های خاص دارند؛ از آنها در مکان‌های مختلف و برای دستگاه‌های خاصی استفاده می‌کنند. بانک ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر افراد می‌خواهند برای بانک یو پی اس خریداری کنند؛ باید مدل مناسبی را انتخاب کنند تا به بهترین شکل جوابگوی سرورها و وسایل الکتریکی آن باشد.

در این مطلب به طور کامل یو پی اس برای بانک ها و مؤسسات را مورد بررسی فرار خواهیم داد و به شما خواهیم گفت چه مدل‌هایی را برای بانک خریداری کنید.

یو پی اس برای بانک ها

استفاده از یو پی اس برای بانک ‌ها

بانک ها از آن دسته مواردی هستند که حتماً باید در تمام طول روز به انرژی برق دسترسی داشته باشند. هرگونه اختلالی در رسیدن برق به سرورها و وسایل الکتریکی بانک، باعث می‌شود که آسیب‌هایی به آنها وارد شده و بسیاری از افراد نتوانند کارهای خود را انجام دهند. به همین دلیل مدیران بانک ها برای جلوگیری از این اتفاقات، خرید یو پی اس را ترجیح می‌دهند.

سرورهای بانک از جمله موارد حساسی هستند که باید برای پشتیبانی از آنها حتماً از یو پی اس آنلاین استفاده کرد؛ اما برای وسایل دیگری مانند دستگاه‌های کامپیوتر نیازی به خرید یو پی اس آنلاین نیست. برای این دسته از موارد، یو پی اس لاین اینتراکتیو سینوسی هم گزینه مناسبی است.

ضرورت استفاده از یو پی اس برای بانک ها

استفاده از یو پی اس در بانک ها بسیار ضروری است. همان‌طور که گفتیم؛ بانک‌ها از آن دسته مواردی هستند که اصلاً نباید به دلیل قطعی برق دچار مشکل شوند. چون این امر مشکلات بسیار زیادی برای مراجعه‌کنندگان به وجود می‌آورد. البته لازم است بدانید که استفاده از یو پی اس تنها به‌خاطر پشتیبانی از وسایل برقی و سرورها نیست.

قطعی برق و یا نوسانات موجود در آن، ممکن است به تجهیزات بانک، اطلاعات و داده‌های آن آسیب وارد کند. برای جلوگیری از این اتفاقات هم لازم است دستگاه یو پی اس برای بانک خریداری شود.

مشخصات یو پی اس برای بانک

مشخصات یو پی اس برای بانک

مدل‌های مختلف یو پی اس باعث شده که افراد با این سؤال مواجه شوند که کدام یو پی اس برای بانک بهتر است؟ یا یو پی اس بانک باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که برای سرورها حتماً باید از یو پی اس آنلاین استفاده کرد. زمان سوئیچینگ در این مدل از یو پی اس‌ها صفر است. به همین دلیل در هنگام قطعی برق، سرورها با هیچ مشکلی روبرو نمی‌شوند. اما برای دستگاه‌های کامپیوتر می‌توان از یو پی اس لاین اینتراکتیو استفاده کرد.

یو پی اس آنلاین سری G و KR برای سرورها گزینه بسیار مناسبی است. اما تعیین توان یو پی اس باید بر اساس نوع بانک و تعداد سرورهای آن مشخص شود. هرچه تعداد بانک ها بیشتر باشد؛ قطعاً باید یو پی اس آن از توان بالاتری برخوردار باشد.

یو پی اس برای بانک‌ ها

یو پی اس اتوماسیون شعبه ‌ها

اتوماسیون اداری در بانک‌ها به تجهیزات فناوری و دفتر خدمات مشتری وصل شده تا سوابق مشتری‌ها را ثبت کند. اهمیت بالای این اتوماسیون برای ادامه فعالیت بانک، باعث شده که همواره به انرژی برق نیاز داشته باشند. استفاده از یو پی اس آنلاین بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای پشتیبانی از اتوماسیون شعبه‌ها به شمار می‌آید.

یو پی اس مرکز داده

مرکز داده یا دیتاسنتر یکی دیگر از بخش‌های بسیار مهم بانک‌ها به‌حساب می‌آید که قطعی برق آسیب‌های جدی به تجهیزات و اطلاعات ذخیره شده وارد می‌کند. پس برای جلوگیری از این اتفاق و کارکردن مداوم مرکز داده، باید از یو پی اس آنلاین استفاده کرد تا در هنگام قطعی برق، انرژی موردنیاز را بدون هیچ وقفه‌ای تأمین کند.

کجا یو پی اس بانک خریداری کنیم؟

کجا یو پی اس بانک خریداری کنیم؟

بهترین و مناسب‌ترین مکان برای خرید یو پی اس بانک، مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر است. آلفا یو پی اس یکی از شرکت‌های معتبر و باسابقه است که در زمینه فروش یو پی اس فعالیت می‌کند. این شرکت انواع یو پی اس های باکیفیت را به همراه قیمت آنها در سایت خود قرار داده تا خریداران با اطلاعات بیشتری خرید خود را انجام دهند.

برای خرید یو پی اس مناسب بانک‌ها باید به سایت آلفا یو پی اس (ALPHAUPS.NET) مراجعه کنید و در آنجا به کمک مشاوران شرکت، یو پی اس مناسب را خریداری کنید.

سخن نهایی

وجود یو پی اس در بانک‌ها علاوه بر اینکه انرژی موردنیاز سرورها و دستگاه‌های الکتریکی را تأمین می‌کند؛ باتوجه‌به ساختار و خصوصیاتی که دارد؛ از این وسیله‌ها در برابر عواملی مانند نوسانات برق محافظت می‌کند. در این مطلب به طور کامل یو پی اس برای بانک را مورد بررسی قرار دادیم و بهترین مدل‌ها را برای این محیط معرفی کردیم.

باسط رستمی
ارسال دیدگاه