استابلایزر برای ماینر چرا حیاتی است؟|بهترین استابلایز ماینرها

استابلایزر برای ماینرها

استابلایزر برای ماینر

کاربرد استابلایزر برای ماینر یکی از بهترین کاربردهای این دستگاه پیشرفته است. امروزه افراد زیادی برای استخراج ارز از ماینرها استفاده می‌کنند. به همین دلیل ارزش و اهمیت آنها بیشتر از پیش شده است. بالارفتن اهمیت آنها باعث شده که افراد توجه ویژه‌ای به کیفیت عملکرد آنها داشته و از روش‌های مختلفی برای محافظت از آنها استفاده کنند.

یکی از بهترین روش‌های محافظت از ماینرها، استفاده از استابلایزر است. این دستگاه به بهترین شکل ممکن نوسانات ولتاژ را کنترل کرده و مانع از آسیب‌دیدن ماینر می‌شود.البته لازم است بدانید که استابلایزرها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ به همین دلیل در هنگام خرید استابلایزر، باید دقت کنید که مدل مناسب ماینرها را خریداری کنید.

در این مقاله به طور کامل موضوع استابلایزر برای ماینر را پوشش خواهیم داد و در نهایت به این سؤال پاسخ می‌دهیم که مناسب‌ترین استابلایزر برای ماینر کدام است؟ پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

چرا برای ماینرها از استابلایزر استفاده می کنیم.

استفاده از استابلایزر ماینر چه ضرورتی دارد؟

کسانی که از ماینر استفاده می‌کنند؛ به‌خوبی می‌دانند که این وسیله چقدر باارزش بوده و استفاده از آن چه مزایای به همراه دارد. به همین دلیل از روش‌های مختلفی مانند خرید استابلایزر را به کار می‌گیرند. اما سؤال اینجاست که خرید استابلایزر مخصوص ماینر چه ضرورتی دارد؟

دستگاه استابلایزر باتوجه‌به ساختار و عملکردی که دارد؛ به بهترین شکل ممکن از اجزای اصلی و آسیب‌پذیر ماینر از جمله مادربورد و منبع تغذیه (psu)  محافظت می‌کند. همچنین با کنترل ولتاژ برق مانع از داغ شدن ماینر و آسیب‌دیدن آن می‌شود.

بیشتربخوانید: استابلایزر چیست؟ 

مزایای استفاده از استابلایزر برای ماینر

استابلایزر از آن دسته تکنولوژی‌های بسیار کاربردی است که در انواع مکان‌ها از آن استفاده می‌کنند. قابلیت‌های بسیار عالی این دستگاه باعث شده که مزیت‌های بسیار خوبی برای دستگاه‌های الکتریکی به همراه داشته باشد.  یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مزیت‌های استابلایزر برای ماینر، تثبیت ولتاژ برق شهری و محافظت از اجزای اصلی ماینر است. البته به‌غیراز تثبیت ولتاژ، مزیت‌های دیگری هم به همراه دارد که از جمله مهم‌ترین آنها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • راندمان ماینر را افزایش داده و باعث می‌شود که عملیات استخراج ارز را با حداکثر توان و کمترین ریسک انجام دهد.
  • طول عمر ماینرها را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد.

استابلایزر برای ماینرها

مناسب‌ترین استابلایزر برای ماینر کدام است؟

همان‌طور که می‌دانید؛ استابلایزرها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. به همین دلیل هرکدام از آنها خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. ساختار متفاوت استابلایزر و تولید آنها در توان‌های مختلف، باعث شده که هرکدام از آنها را برای وسایل خاصی به کار بگیرند.

استابلایزرها به سه دسته رله‌ای، سروو موتوری و استاتیک تقسیم می‌شوند. از میان این دسته‌ها، استابلایزر سروو موتوری بهترین گزینه برای ماینرها به‌حساب می‌آید. چون استابلایزرهای رله‌ای در هنگام تعویض حدود 4 الی 6 میلی‌ثانیه قطعی دارند که این قطعی در درازمدت به ماینرها آسیب خواهد رساند.  پس برای محافظت از ماینرها باید از استابلایزر سروو موتوری استفاده کنید.

استابلایزرهای سروو موتوری در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. مدل svc11 یکی از بهترین مدل‌های استابلایزر برای ماینر است. اما دقت کنید که توان استابلایزر بستگی به تعداد ماینرها دارد. هرچه تعداد ماینرها بیشتر باشد؛ طبیعتاً باید استابلایزر با توان بیشتری را خریداری کرد.

معمولاً استابلایزر ویژه ماینر توان 3kva تک‌فاز Stabilizer Miner گزینه مناسبی است؛ اما همان‌طور که گفتیم؛ با بالارفتن تعداد ماینرها باید توان استابلایزر بالا برود.

قیمت استابلایزر برای ماینر

قیمت استابلایزر برای ماینر موضوع بسیار مهمی است که خریداران قبل از انجام هر کاری به آن توجه می‌کنند. برای اطلاع از قیمت انواع استابلایزر مخصوص ماینر، به سایت آلفا یوپی‌اس (alphaups.net) مراجعه کنید. این سایت یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند. با مراجعه به آدرس آن، می‌توانید لیست قیمت استابلایزرهای ماینر را مشاهده کرده و هرکدام را مناسب دیدید؛ خریداری کنید.

سخن نهایی

امروزه بیشتر افراد برای استخراج ارز از ماینرها استفاده می‌کنند. ارزش و اهمیت بالای این ماینرها باعث شده که افراد به فکر محافظت از آنها باشند. یکی از روش‌هایی که معمولاً از آن استفاده می‌کنند؛ خرید دستگاه استابلایزر مخصوص ماینر است. استابلایزر ماینر محافظ Miner در برابر نوسان ولتاژ است. اما انواع مختلف آن باعث شده که خریداران در هنگام خرید با مشکل مواجه شوند.

در این مطلب استابلایزر برای ماینر را مورد بررسی قرار دادیم و مناسب‌ترین مدل را برای محافظت از ماینر معرفی کردیم.

باسط رستمی
ارسال دیدگاه