یو پی اس برای دستگاه جوجه کشی+قیمت و مشاوره خرید

یو پی اس برای دستگاه جوجه کشی

یو پی اس برای دستگاه جوجه کشی اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد. این دستگاه به دلیل ساختار و قابلی‌های ارزشمندی که دارد؛ می‌تواند در زمان قطعی برق انرژی موردنیاز دستگاه جوجه‌کشی را تأمین کرده و مانع از ایجاد خسارت‌های سنگین شود.

همان‌طور که می‌دانید؛ امروزه استفاده از دستگاه جوجه‌کشی به‌عنوان یک شغل خوب در بسیاری از مکان‌ها رواج پیدا کرده و افراد از این طریق درآمدزایی می‌کنند. این دستگاه کاربردی با استفاده از انرژی برق کار می‌کند و هرگونه اختلال در امر برق‌رسانی به آن، دستگاه را با مشکل مواجه می‌کند.

بیشتربخوانید: یو پی اس مناسب برای سیستم های مخابراتی

معمولاً افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ برای اینکه در زمان قطعی برق دستگاه همچنان به کار خود ادامه دهد؛ برای آن یک تأمین‌کننده برق خریداری می‌کنند. در ادامه این مطلب، تأثیر یو پی اس در دستگاه جوجه‌ کشی را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که بهترین روش استفاده از آن چگونه است.

اهمیت تأمین برق برای دستگاه جوجه‌کشی

قطعی برق در فصل گرم سال، یکی از معضلات بسیار بزرگی است که صاحبان مرغداری‌ها با آن روبرو هستند. یکی از دستگاه‌های بسیار مهمی که در مرغداری‌ها از آن استفاده می‌کنند؛ دستگاه جوجه‌کشی نام دارد. این دستگاه شرایطی را فراهم می‌کند تا تخم‌ها به جوجه تبدیل شوند.

دستگاه جوجه‌کشی با برق کار می‌کند و درصورتی‌که با قطعی برق مواجه شود؛ فرایند تبدیل تخم‌‌ها به جوجه با مشکل روبرو شده و ضررهای سنگینی را به بار خواهد آورد.

پس صاحبان این دستگاه، باید به‌ فکر یک تأمین‌کننده برق باشند. دستگاه‌هایی مانند یو پی اس که برق موردنیاز وسایل برقی را در مواقع اضطراری تأمین می‌کند؛ یکی از گزینه‌های بسیار مناسب به‌حساب می‌آید. البته استفاده از ژنراتور به دلیل قیمت پایین‌تر، در مرغداری‌ها بسیار رایج است.

یو پی اس براس دستگاه جوجه کشی

بیشتربخوانید: راهنمای خرید استابلایزر از مشهد 

یکی از معایبی که ژنراتورها دارند این است که مقداری زمان می‌برد تا برق را داخل مدار به جریان انداخته و به دستگاه جوجه‌کشی برسانند. به همین دلیل افراد برای اطمینان بیشتر، گزینه یو پی اس را مناسب‌تر می‌بینند.

راهنمای خرید یو پی اس برای دستگاه جوجه‌کشی

همان‌طور که می‌دانید؛ دستگاه یو پی اس انواع مختلفی دارد. به همین دلیل خریداران با این سؤال روبرو می‌شوند که بهترین یو پی اس مناسب دستگاه جوجه‌کشی کدام است؟

یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید یو پی اس برای دستگاه جوجه‌کشی باید به آن دقت کنید این است که قیمت یو پی اس برای این دستگاه در حجم کم به‌صرفه نیست. یعنی اگر از دستگاه جوجه‌کشی در حجم پایینی استفاده می‌کنید؛ خرید یو پی اس اصلا مقرون‌به‌صرفه نیست. در چنین شرایطی معمولاً یو پی اس کوچکی را با دستگاه ژنراتور ترکیب می‌کنند.

بیشتربخوانید: راهنمای خرید یو پی اس در بازار ایران

دستگاه‌های ژنراتور مدتی طول می‌کشد تا برق را به دستگاه جوجه‌کشی برساند. همین امر باعث شده که به‌تنهایی گزینه مناسبی برای دستگاه جوجه‌کشی نباشد.

اما با استفاده از دستگاه یو پی اس می‌توان برق دستگاه را تامین کرد تا ژنراتر برق خود را به دستگاه برساند. به این شکل دستگاه جوجه‌کشی بدون هیچ مشکلی در زمان قطعی برق به کار خود ادامه خواهد داد.

یو پی اس آنلاین باتری داخلی یک گزینه بسیار مناسب برای ترکیب شدن با ژنراتور است. البته افراد برای پایین آوردن هزینه‌ها، می‌توانند از یو پی اس لاین اینتراکتیو سینوسی سری K هم استفاده کنند. اما به دلیل اینکه دستگاه جوجه‌کشی بسیار حساس است؛ بهتر است که از UPS آنلاین باتری داخلی استفاده شود. توان و مدت‌زمان بک‌آپ یو پی اس هم باید بر اساس نیاز مشتری انتخاب شود. هرچه حجم و تعداد دستگاه‌های جوجه‌کشی بیشتر باشد؛ طبیعتا باید دستگاه‌های قوی‌تری خریداری کرد.

کجا دستگاه یو پی اس مناسب جوجه‌کشی خریداری کنیم؟

یکی از سوالات مهمی که دررابطه‌با خرید دستگاه یو پی اس برای جوجه‌ کشی مطرح می‌شود این است که یو پی اس را از کجا تهیه کنیم؟ در جواب این افراد باید گفت که شرکت آلفا یو پی اس یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های این حوزه است که افراد با مراجعه به سایت آن، می‌توانند انواع یو پی اس‌ها را خریداری کنند.

این شرکت به مشتریان خود مشاوری تخصصی ارائه داده و بهترین گزینه را به آنها معرفی می‌کند. پس اگر قصد خرید انواع یو پی اس برای دستگاه جوجه‌کشی را دارید؛ به سایت آلفا یو پی اس (ALPHAUPS.NET) مراجعه کنید.

سخن نهایی

دستگاه جوجه‌کشی یکی از دستگاه‌های بسیار حساس است که باید همواره به انرژی برق وصل باشد. برای اینکه این دستگاه در زمان قطعی برق همچنان به فعالیت خود ادامه دهد؛ باید یک پشتیبان مناسب برای آن تهیه کرد. دستگاه یو پی اس در این امر می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

در این مقاله نحوه استفاده از یو پی اس و اهمیت آن برای دستگاه جوجه‌کشی را مورد بررسی قرار داده و در نهایت بهترین گزینه را برای این کار معرفی کردیم. اگر درباره خرید برق اضطراری دستگاه جوجه‌ کشی سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

باسط رستمی
ارسال دیدگاه