توسعه و آمادگی مدارس با استفاده از یو پی اس ها در 2022

 مدارس و  آموزش کلاس‌ها در سطح جهانی

تکنولوژی در بخش آموزش به‌صورت چشم‌گیر در حال افزایش است و قطعاً ادامه خواهد داشت. با سرعتی که فناوری اطلاعات تغییر می‌کند، بسیاری از مدارس به شرکت‌های فناورمحور برای  راهنمایی و ابزارهایی نیاز دارند که برای ارائه آموزش کلاس‌ها در سطح جهانی در همه زمان‌ها استفاده کنند. در این مقاله در مورد توسعه و آمادگی مدارس با استفاده از یو پی اس ها صحبت می کنیم.

زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، شبکه‌های لبه، دیتا سنتر متمرکز، و خدمات مدیریت فناوری اطلاعات، موارد کلیدی در بودجه مدارس هستند. بنابراین آن‌ها باید یک شرکت فناوری پیدا کنید که نه تنها برای سرمایه گذاری شما ارزش قائل باشد، بلکه محصولات و خدمات پیشرفته را نیز ارائه دهد.

رایانه‌ها، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و تخته‌های هوشمند تقریباً در هر مدرسه همه مقاطع در سراسر کشور وجود دارند. از آنجایی که انتظار می‌رود اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) توسعه پیدا کنند، می‌توانید مشکلات پهنای باند، تأخیر و اعتبار را تجربه کنید. پس اینجا جایی است که فناوری‌های Vertiv’s Edge  صنعت را رهبری می‌کنند. در ادامه به چند زمینه کلیدی اشاره می‌کنیم که می‌تواند به شما در ارائه آموزش کلاس‌ها در سطح جهانی کمک کند.

سیستم‌های قدرت قابل اطمینان داشته باشید

هنگامی که آموزش در زمستان 1398 مجازی شد، سیستم‌های قدرت قابل اعتماد تبدیل به یک امر ضروری شد. مدارس  همه مقاطع دارای دستگاه‌های حیاتی هستند که باید به کار خود ادامه دهند تا اطمینان وجود داشته باشد که هیچ نقصی در یادگیری وجود ندارد.

توسعه و آمادگی مدارس با استفاده از یو پی اس ها

بیماری کرونا و خانه‌نشینی بسیاری از افراد فشارهای زیادی بر پهنای باند شبکه، امنیت و زمان به کارگیری سیستم وارد کرد. شبکه‌هایی که توسط سیستم‌های توزیع قدرت ورتیو (Vertiv) حفاظت شده‌اند، در اوج عملکرد و زمان آپدیت اجرا می‌شوند و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند در میان چالش‌های فناوری در سراسر جهان به یادگیری ادامه دهند.

سیستم‌های توزیع قدرت ورتیو طیف کاملی از منابع تغذیه بدون وقفه یو پی اس (UPS) را تولید می‌کند تا هر نیازی را از شما برآورده کند.

همراه با راه حل UPS برای رفع تمام نیازهای برق شما، سیستم‌های توزیع قدرت ورتیو خط کاملی از تجهیزات توزیع برق را نیز ارائه می دهد. با انتخاب سیستم‌های توزیع قدرت ورتیو، مطمئن خواهید بود که فناوری مدرسه شما با مشکل مواجه نخواهد شد.

فضا و سازمان را در نظر داشته باشید

با افزایش سرعت تکنولوژی در آموزش، برخی از مدارس به فضای کافی برای قرار دادن تمام قسمت‌های مهم فناوری اطلاعات مجهز نیستند. رک دیتا سنتر و سیستم‌های کنترل، رک سرور و سایر راه‌حل‌های محوطه، فضا را برای شما بهینه‌سازی می‌کنند.

اگر به سیستم‌های رک برای مرکز داده یا شبکه‌های لبه‌ای خود نیاز داشته باشید، ما راه‌حلی عالی برای رفع نیازهای کنترلی شما داریم. اگر عجله دارید و نیاز به یک راه‌حل رک مقیاس‌پذیر دارید، رک Vertiv VR تحویل داده می‌شود که برای محیط‌های با تراکم بالا برای پاسخگویی به نیازهای شما آماده است. رک Vertiv VR نیازهای شبکه شما را برآورده می‌کند، از جمله  ویژگی‌های آن:

  • پشتیبانی از تمام تجهیزات رک و ارائه 2.5 اینچ عمق قابل استفاده اضافی در قفسه‌های رقیب؛
  • مکمل کامل لوازم جانبی از جمله مدیریت کابل، مدیریت جریان هوا، دستگیره‌ها و براکت‌های پشتیبانی؛
  • طراحی بدون ابزار، نصب، تنظیمات و سرویس تجهیزات را آسان می‌کند؛
  • با ادغام Vertiv Geist rPDUs با VR Rack در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید؛
  • در 8 اندازه استاندارد با قابلیت تنظیم عمق کامل ریل‌های 19 اینچی موجود است؛
  • درب‌هایی که دارای 77 درصد سوراخ هستند و از هر دو طرف دارای لولا هستند؛
  • ارتفاع قاب 42 یونیت که به قفسه اجازه می‌دهد از درب‌های استاندارد روی کاستورها بگذرد؛
  • دریچه بیرونی ساده، که امکان فاصله‌گذاری متریک یا در مرکز 24 اینچی را فراهم می‌کند؛
  • پانل‌های جانبی را با ضامن تک قفلی تقسیم کنید که امکان حذف یا نصب ساده را فراهم می‌کند.

نتیجه‌گیری

از آنجایی که فناوری یادگیری و ارزیابی داده‌های فردی، برای دانش آموزان مهم است، ایمنی و امنیت برای مراکز داده مدرسه ضروری است. داده‌های بیشتری در تعداد زیادی از دستگاه‌ها جمع‌آوری می‌شود و همه آن‌ها این داده‌ها را برای بهبود تجربه یادگیری انتقال می‌دهند. برای ارائه آموزش کلاس‌ها در سطح جهانی، سیستم‌های فناوری باید قابل اعتماد و قابل استفاده باشند.

در صورتی که مدیریت مدارس را بر عهده دارید می توانید از آلفا یو پی اس برای خرید یو پی اس استفاده کنید.

باسط رستمی
ارسال دیدگاه